21-01-2019

Win kaarten voor Mastodon

Win kaarten voor Mastodon

Mastodon is een entiteit op zich. Maar weinig bands hebben door de jaren heen zon specifiek geluid ontwikkeld als deze giganten uit Atlanta, Georgia. Je hoeft maar een fractie van een kenmerkende riff van Brent Hinds danwel Bill Kelliher te horen, of n van de vele roffeltjes van Brann Dailor, of het afgeknepen stemgeluid van Troy Sanders en in een oogwenk weet je: dit is Mastodon. De band die zich op het snijvlak van stonermetal, sludge en prog-metal begaf en met 4 legendarische platen op rij een krater sloeg in het metallandschap. Daarna is de groep zich meer gaan concentreren op songstructuren. Maar met succes: het laatste plaatwerk Emperor Of Sand werd niet alleen hun bestverkochte plaat tot nu toe, het werd ook door critici lovend ontvangen. Op 10 februari staat Mastodon in Poppodium 013 in Tilburg.

En wat een supports nemen de Amerikanen mee! Hardcore punk, blackmetal en heavy metal vechten om voorrang bij de gestoorde Noren van Kvelertak. Nattesferd was n van de beste platen van 2016 en 1985 had hands down de beste riff van dat jaar. Geen competitie. Mutoid Man bestaat uit zanger/gitarist Stephen Brodsky (Cave In), drummer Ben Koller (Converge) en bassist Nick Cageao. Cave In en Converge mogen bloedserieuze bands zijn, Mutoid Man is compleet het tegenovergestelde: Mutoid Man slingert zoveel mogelijk circlepitwaardige kick-ass riffs de zaal in, het liefst zonder shirt. Het leverde n van de leukste shows op van Roadburn 2018.

Zondag 10 februari staat deze geweldige package in Poppodium 013 in Tilburg. Wil je kans maken op twee kaarten? Stuur dan nu je naam en emailadres in. Misschien zien we jou dan binnenkort bij Mastodon in Tilburg!

Je naam:
Je emailadres:

De kleine lettertjes:
Deze actie wordt gesponsord door Poppodium 013, Tilburg.
Discussie over de uitslag is niet mogelijk. Per persoon wordt slechts 1 inzending toegelaten. Meerdere inzendingen per persoon tellen als 1. Meedoen kan tot en met 1 februari 2019. Medewerkers van Metalfan.nl en Poppodium 013 zijn uitgesloten van deelname. Uit de inzendingen worden willekeurig de winnaars getrokken. Winnaars worden per email op de hoogte gesteld.
Namen en emailadressen van de winnaars worden na afloop bij zaal/organisatie/platenlabel bekend, overige namen/emailadressen worden na afloop gewist en niet toegevoegd aan een mailinglist.